tisdag 14 februari 2012

Dans

Jag har dansat sedan jag var liten och har alltid älskat det! Det började med Bugg sedan Disco, Showdance, RnB, Streetdance, lite Breakdance, Jazz, lite balett, Girlylicious,
Bellydance, Khaliji, Zumba, Braziliansk Samba, Afrikansk dans och Salsa.
Som ni ser så har jag testat en del dansstilar men Bellydance står mig varmast om hjärtat! Bellydance är en väldigt fin, härlig och sensuell dans och jag bara älskar att stå och shaka
och visa vad jag kan till den härliga musiken!
Man får en sådan kick när man står där framför en massa människor som kollar på mig när jag dansar:-D!
Bellydance är en del av mig och jag vill alltid hålla på med den!

Har ni några frågor så är det bara att skriva till migJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.