tisdag 14 februari 2012

Barn

Om ditt barn kommer till dig och säger att det t.ex står någon och tittar på mig.
Att säga: du har drömt det eller det finns inget sådant..
hjälper inte ditt barn. Jag var med om det så jag vet!
Säg till ditt barn: det är inte farligt, säg åt den att gå sin väg med en allvarlig ton.
Andar tycker om när vi känner av dom och dom tycker om att busa och att vara allvarlig
är ju inte lika kul..
Vi är som en ljuspelare för dom. Släck dig själv och visualisera dig osynlig på natten ifall du är rädd och be Ärkeängel Mikael om beskydd!
När ett barn föds så ser de din aura och inte ditt fysiska ansikte.
Barnet är andligt öppen tills föräldrarna och skolan lär och säger åt dem att det inte finns något ditt fysiska öga inte kan se.
Det förstör väldigt mycket!

Tänk på att det kanske är ditt Barn som ska lära Dig något. Det är inte åldern ditt skal har som avgör hur gammal du är och hur mycket du kan och vet, det är din själ! Så, ditt barn kan vara äldra än du är..
En själ väljer sina föräldrar, antingen för att den själen ska lära dessa föräldrar något, eller så ska själen lära sig något av föräldrarna.
Försök inte bestämma vilken väg ditt barn ska ta, låt dom komma på det själva.
Mina föräldrar ville inte att jag skulle hoppa av skolan, men det var mitt val och ingen ska säga att du är dålig för det! Du följde bara ditt hjärta, vilket du ska göra!
Lär barn vad som är rätt och fel, men ta inte ifrån dom de andliga och bestäm inte vilken väg de ska ta när de växer upp.

Glöm inte den fria viljan:-)
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.