tisdag 14 februari 2012

Att kommunicera med djur

                               
Man ska aldrig underskatta ett djur. Ett djur har känslor precis som du och kan prata, men inte som vi människor, dom kommunicerar telepatiskt.
Djuren känner oss mer än vad vi tror och dom hjälper oss.
Har du funderat på Hur du kan kommunicera med våra kära djur?
Det första du ska göra är att Du lär känna Dig själv, att Du för ett ärligt samtal med Dig själv och för att lättare kunna kommunicera med Ditt eget jag måste du frigöra dig från gamla
smärtor och jobbiga minnen som du bär på.
Kommunikationen med djuret är rak och klar då det inte har något att dölja, likt ett barn.
Vill du lära dig att kommunicera med djur så börja helst med ett djur som du känner! Lär känna dig själv innan du börjar kommunicera med ett främmande djur!
Var inte rädd för att väcka dolda krafter inom dig:-)!
En övning du kan göra som hjälper till att arbeta upp känslan och förståelsen för djur är att försöka se vardagen från deras perspektiv.
När jag ska kommunicera med ett djur så stänger jag in mig och djuret i ett tyst rum.
Jag sätter mig ner och ibland har jag papper och penna med mig så jag kan skriva ner vad djuret säger till mig..
Jag skickar meningar och bilder till djuret och jag får meningar och bilder tillbaka.
Ha inga förväntningar låt det gå i din egen takt. Var lugn och kärleksfull!
Djuren har ständigt kontakt med alla sina sinnen.
Vill du fånga upp signaler från ett djur måste du gå tillbaka och väcka din egen intuition till liv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.